zaterdag 5 november 2011

Review +look met Rimmel oogschaduw

Hoi liefste lezertjes!
Mijn vader woont voor het moment in Schotland, maar hij is vorige week 2 daagjes teruggekomen en heeft voor mij een setje meegebracht van Rimmel. Ik heb dus geen idee van de prijs, omdat het een cadeautje was.
Helemaal links zie je 103 Rock star, een metallic bruingrijze kleur. In het midden 241 Matte white en zoals de naam het zelf als zegt is dit gewoon een witte oogschaduw met matte finish! Tenslotte hebben we nog 050 sunshine, en die is geel. Eerst leek het alsof er glitters inzaten, maar dat was helaas een spray-over! Sunshine is dus ook vrijwel mat.
Swatches! Van onder naar boven: Rockstar, Matte white en Sunshine.
Ik ga eerlijk zijn, ik had er véél meer van verwacht. Rock star vind ik een superleuke kleur, maar matte white en sunshine, dat is een ander verhaal! De witte zou nog goed zijn voor de binnenste ooghoek en voor onder de wenkbrauw, maar de gele brokkelt heel erg en vind ik gewoonweg niet mooi. Toch besloot ik om er een look mee te maken! Zie hieronder het einderesultaat
Gebruikt:
  • 241 Matte white (Rimmel) in onder m'n wenkbrauw
  • 050 Sunshine (Rimmel) over het hele bewegend ooglid
  • 103 Rockstar (Rimmel) in de outer V en crease
  • 02 Chic-ify eyeshadow Quatro (Essence) zwart lijntje boven mijn wimpers
  • Lashes to Kill mascara (Catrice)
Zo! Dit was het dan, xoxo Marthe

1 opmerking: